Reacties
Reacties 1 - 50 van 89
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Arno | Mosterd na jullie feestelijke en inspannende maaltijd… | 9 okt. '19 |
| Marijke | We hebben genoten van jullie reisverhalen en foto's!… | 30 sep. '19 |
| Marlies | Yes! Gehaald! Wat was het weer heerlijk om alle leuke,… | 30 sep. '19 |
| Jeroen | En voor ons, dank jullie wel. Het voelde als uitgenodigd… | 30 sep. '19 |
| Ben Midden | Allereerst wat schrijf jullie leuke verhalen. Dat… | 29 sep. '19 |
| Lia | Mooie reis! Nu even afkicken ! Doen jullie goed! Genietze… | 29 sep. '19 |
| Ingrid Windmeijer | Welkom daar!!! Dank voor alle leuke verhalen. Geniet… | 29 sep. '19 |
| Theo en Carola | Gefeliciteerd! We hebben ook genoten van jullie reis… | 29 sep. '19 |
| Mathilde | Wat enorm leuk om zo meegelift te hebben. En heerlijk… | 29 sep. '19 |
| Ingrid Windmeijer | Geweldig die varkentjes. Veel plezier op de laatste… | 29 sep. '19 |
| Ben Midden | Inderdaad een paradijs. Heerlijk zo'n omgeving,… | 28 sep. '19 |
| Ben Midden | Als jullie schema nog klopt dan hebben jullie nu cordoba… | 28 sep. '19 |
| Ingrid Windmeijer | Paradijs!! | 28 sep. '19 |
| Nicolette Moes | Vandaag eraan toegekomen om met een kop koffie alle… | 27 sep. '19 |
| Mathilde | Goedemorgen. Oh wat heerlijk om foto s uit Andalusië… | 27 sep. '19 |
| Ingrid Windmeijer | Wat een heerlijk reis is dit! Fijn dat het nu zulk… | 26 sep. '19 |
| Marijke | Wat een prachtige foto's weer. Geniet van het… | 25 sep. '19 |
| Ben Midden | Zo maken jullie Spanje ook van de andere kant mee.… | 24 sep. '19 |
| Ingrid Windmeijer | Wij in de regen en nu jullie in de zon! Van harte… | 24 sep. '19 |
| Marijke | Wat een prachtige omgeving om in te fietsen, en met… | 24 sep. '19 |
| Mathilde | Wat een geweldige beelden weer. Ik zie alles voor… | 24 sep. '19 |
| Ben Midden | Weer een leuk verslag en dat terwijl jullie ook veel… | 23 sep. '19 |
| Marijke | Zie het maar als een champagne huldiging op het fietspodium… | 23 sep. '19 |
| Jeroen | Nou, over die cava hoef je je echt geen zorgen te… | 22 sep. '19 |
| Ingrid Windmeijer | Van harte Nel!! Je was echt jarig zag ik op de foto's… | 21 sep. '19 |
| Nel Pierik | Dank jullie wel voor deze prachtige verjaardag. Op… | 21 sep. '19 |
| Mathilde | War een prestatie weer voor jullie. En mooi weer zo… | 21 sep. '19 |
| Ingrid Windmeijer | Geef Nel een hartelijke verjaardagsknuffel! Haha wijn… | 21 sep. '19 |
| Ben Midden | Ik was bezig de route/etappe 10 te bestuderen op de… | 20 sep. '19 |
| Marijke | Heerlijk dat jullie nu samen de hele tocht kunnen… | 20 sep. '19 |
| Mathilde | Heerlijk weer zo’n verhaaltje voor het slapen gaan,… | 19 sep. '19 |
| Mathilde | Sorry , mij I pad heeft eigen tekst verzonnen. ...op… | 18 sep. '19 |
| Mathilde | Mooie voortzetting opbrengst fiets. Ik ben weert eruit… | 18 sep. '19 |
| Ingrid Windmeijer | Ah wat gezellig om samen te gaan fietsen! Super Nel… | 18 sep. '19 |
| Flora | ❤️ | 18 sep. '19 |
| Ingrid Windmeijer | Prachtig die tuinen!!! En chapeau voor al die meters… | 18 sep. '19 |
| Marijke | Geniet van jullie rustdag, welverdiend na zo'n… | 18 sep. '19 |
| Bert Jan | Supermooie foto’s en wat maken jullie veel mee,… | 17 sep. '19 |
| Jeroen | We kijken er al erg naar uit jullie morgen te zien.… | 17 sep. '19 |
| Ingrid Windmeijer | Prachtig kasteel ja...succes vandaag!!! | 17 sep. '19 |
| Marijke | Dat is wel een heel bijzonder kasteel, erg fraai.… | 16 sep. '19 |
| Jeroen | Grappig is dat. De buschauffeur van 12.00 is er niet.… | 15 sep. '19 |
| Ingrid Windmeijer | Ah jammer van het weer....hoop dat het morgen beter… | 15 sep. '19 |
| Jeroen | Rare bandjes hebben jullie meegenomen. Zo zie je maar,… | 14 sep. '19 |
| Nel Pierik | Toch is banden wel een item voor jullie. Was er de… | 14 sep. '19 |
| Ingrid Windmeijer | Ah gelukkig is alles goed gekomen!!! Mooi hoe jullie… | 14 sep. '19 |
| Nel Pierik | Niet één van de mooiste dagen dus. Nog even volhouden,… | 14 sep. '19 |
| Ingrid Windmeijer | Ah wat waardeloos van die band. Ben benieuwd wat jullie… | 14 sep. '19 |
| Antonio e Isabel | Gracias Nel. Tenemos ganas de conocer vuestra casa… | 14 sep. '19 |
| Nel Pierik | Un mensaje para Isabel y Antonio. Soy Nel Pierik,… | 13 sep. '19 |
1 2 Volgende »


- Arno: Mosterd na jullie feestelijke…
- Marijke: We hebben genoten van jullie…
- Marlies: Yes! Gehaald! Wat was het…
- Jeroen: En voor ons, dank jullie…
- Ben Midden: Allereerst wat schrijf jullie…
Alle reacties »