Rust

18 september 2019 - El Escorial, Spanje

Vandaag alles gedaan wat je op een rustdag moet doen zoals:
* opgestaan, koffie gezet en op een plekje in de zon opgedronken;
* vers broodje + beleg gehaald in de campingwinkel en op ons gemak ontbeten;
* was in de wasmachine gedaan maar met mijn relaxte hoofd de muntjes in het gedeelte van de droger gestopt. Gelukkig ging er direct een Spaanse dame voor me bellen en werd het euvel vrij snel verholpen;
* mijn vader gesproken en gezien via whatt’s app-videobellen;
* nog een kopje koffie gedronken;
* was opgehangen;
* zitten mijmeren;
* de route voor morgen bestudeerd en accomodatie gereserveerd;
* baantjes getrokken in het prachtige zwembad;
* in boek gelezen;
* tukje gedaan.
Waar je het allemaal wel niet druk mee kunt hebben. De dag vliegt voorbij.

Aan het begin van de middag arriveerden Nel en Jeroen op de camping. Zo leuk dat ze er nu zijn! Ze mochten helaas maar een uur blijven (camping regels) anders moesten ze 13 euro per persoon betalen. Dat is natuurlijk een beetje belachelijk. Maar in dat uurtje hebben we wel heerlijk kunnen lunchen bij onze tent. Zij zijn naar hun B&B gegaan en wij zijn verder gegaan met relaxen. Dat kan betekenen dat Adri iets uit de tent gaat pakken en er zo maar een uur later pas weer uitkomt omdat hij zijn bed zag liggen. Vanavond om half 8 zien we elkaar in El Escorial voor een drankje en het avondeten.

Heerlijk gegeten vanavond met ons viertjes. Zo vertrouwd en gezellig. Morgen melden we ons na het inpakken van de tent met auto en fietsen bij hun B&B. Dan gaat Jeroen onze auto rijden en Nel rijdt hun eigen auto naar de volgende overnachtingsplek in Fresnedilla. Zij hebben alle tijd om nog iets moois te gaan bezichtigen onderweg. Wij stappen samen op de fiets en kunnen de hele etappe samen fietsen. Een heerlijk vooruitzicht!

1. Flora:
    ❤️
  2. Ingrid Windmeijer:
    18 september 2019
    Ah wat gezellig om samen te gaan fietsen! Super Nel en Jeroen dat jullie er zijn voor de achtervolging. Heel veel plezier
  3. Mathilde:
    18 september 2019
    Mooie voortzetting opbrengst fiets. Ik ben weert eruit uit Andalusië, voor jullie nog meer tijd. Succes !
  4. Mathilde:
    18 september 2019
    Sorry , mij I pad heeft eigen tekst verzonnen.
    ...op de fiets...
    ..weer terug uit Andalusië,