Naam:
Foto’s:
248
Video’s:

Over ons

In 2016 zijn we van huis naar Rome gefietst en in 2017 van huis naar Alora. Fantastische tochten. Vooral de laatste tocht naar onze vrienden Nel en Jeroen was fantastisch! 3485 km fietsen, zo verslavend!

Over onze reis

Wat ga je doen na twee zulke mooie reizen?  Die zijn toch niet te evenaren? We hebben nu ‘maar ‘ 4 weken i.p.v. 8 weken..... Gelukkig brachten Nel en Jeroen ons op een goed idee. Wanneer we het zo geweldig vonden om naar hun toe te fietsen dan kiezen jullie toch een doel en dan komen wij daar naar toe! Geweldig. Spanje blijft ons trekken. We hebben gekeken wat we maximaal in 20 fietsdagen kunnen afleggen en kwamen op een afstand van maximaal 1600 km. Gekozen voor een bestaande fietsroute, van Pau naar Sevilla alleen eindigen wij in Cordoba. Het is al een lange wens om een keer de Mezquita in Cordoba te bekijken. Natuurlijk is dat best goed te doen vanuit Alora, 2 uur rijden. Maar tot nu toe vonden we dat steeds te ver om heen en weer te gaan op 1 dag. Fietsen is toch veel beter te doen! Nel en Jeroen komen 17 september ons al opzoeken. Leuk vooruitzicht!

Bezochte landen

Wij hebben 3 landen (2%) bezocht: