Toost

27 september 2019 - Higuera de la Sierra, Spanje

Vandaag een rustdag op een paradijselijke plek. Genieten van stilte, uitzicht, zon, zwemmen, boekjes lezen, lekker eten en veel gezelligheid. Ook een bijzondere dag voor mij want 27 september is de verjaardag van mijn moeder die, als ze nog geleefd had, vandaag 90 zou zijn geworden. Naast een toost met heerlijke cava op haar en op mijn schoonzus Marijke die jarig is hebben we bovenal getoost op Flora die vandaag haar laatste dag had als student geneeskunde. Haar semi-artsen-stage heeft ze afgerond op de afdeling Dermatologie in het Martini ziekenhuis in Groningen. Nu is ze basisarts. Wat een mijlpaal en wat zijn we trots op haar. Haar bul krijgt ze later.

Cordoba komt nu in zicht. Morgen hebben we een lange etappe van 109 km op het programma staan. Zondag komen we aan op onze eindbestemming Cordoba. Daar gaan we de Mezquita bekijken. Weer zin om morgen op de fiets te stappen ook al is het lastig om van zo’n mooie plek als deze weg te gaan.

1. Ingrid Windmeijer:
    28 september 2019
    Paradijs!!
  2. Ben Midden:
    28 september 2019
    Inderdaad een paradijs. Heerlijk zo'n omgeving, zwembad en nu mooi weer! We gaan deze plek ook eens opzoeken. Veel plezier in cordoba. Na meer dan 1500km fietsen! Top.