Ga toch fietsen!

4 september 2019

Eindelijk, het is bijna zover! We gaan weer fietsen. In 2016 van huis naar Rome gefietst en in 2017 van huis naar Alora. Dat was echt de ‘ tocht der tochten’ . 3485 km met soms barre weersomstandigheden en met een fantastische ontvangst door onze vrienden Nel en Jeroen. Wat  ga je doen na twee zulke mooie reizen?  Die zijn toch niet te evenaren? We hebben nu ‘maar ‘ 4 weken i.p.v. 8 weken..... Gelukkig brachten Nel en Jeroen ons op een goed idee.   ‘ Wanneer jullie het zo geweldig vonden om naar ons toe te fietsen dan kiezen jullie een doel en dan komen wij daar naar toe!’ Geweldig!

Spanje blijft ons trekken. We hebben gekeken wat we in 20 fietsdagen kunnen afleggen en kwamen op een afstand van maximaal 1600 km. Gekozen voor een bestaande fietsroute: De Ruta Iberica van Pau naar Sevilla. Wij eindigen echter in Cordoba. Het is al een lang gekoesterde wens om een keer de Mezquita in Cordoba te bekijken. Natuurlijk is dat goed te doen vanuit Alora. Twee uur rijden met de auto. Maar tot nu toe vonden we dat steeds te ver om heen en weer te gaan op één dag. Liever op de fiets maar dan wel vanuit Pau.

Nel en Jeroen komen 17 september naar ons toe. Leuk vooruitzicht! Morgen vertrekken we met de auto naar Pau in Zuid Frankrijk. Zaterdag 7 september stappen we op de fiets en dan kunnen jullie hier onze belevenissen lezen. Heerlijk even geen klachten meer om op te lossen. Leuk werk maar af en toe ook zo lastig. Regelmatig denk ik stiekem: ‘ga toch fietsen’.

1. Ingrid Windmeijer:
    4 september 2019
    Heerlijk om weer mee te lezen. Heel veel plezier en rij voorzichtig morgen!
  2. John:
    Heb een mooie tocht en we lezen met jullie mee. Knuffel van ons. André & John
  3. Bert Windmeijer:
    4 september 2019
    Geweldige sportieve vacantiegangers !!!!
    Van harte een heel goede reis met veel hoogte punten met mooi weer en altijd windje mee. !!!!
    Veel plezier, met lieve groetjes Pa
  4. Ellen:
    5 september 2019
    Geniet van elkaar en het fietsen en de n stuur. Ik volg jullie... leuk
  5. Nel Pierik:
    5 september 2019
    Zo leuk dat jullie vanaf vandaag steeds dichter bijkomen en het moment van ontmoeten spoedig daar is. Maar eerst samen genieten van het eerste stuk. Wij kijken uit naar jullie!!😊
  6. Mathilde:
    6 september 2019
    Petra en Adri, veel wind mee gewenst en veel mooie ervaringen voor jullie.
  7. Hanneke:
    6 september 2019
    Ga weer graag met jullie mee op reis!
    Maak er een mooie tocht van, lekker fietsweer, geen pech onderweg en op naar Nel en Jeroen.
  8. Erika:
    6 september 2019
    Geniet ervan Petra en Adri! @Petra (zo doen we dat 😉) de sportiefste collega die ik heb en nooit klaagt!
  9. Anja:
    7 september 2019
    Vandaag de start van de fietstocht.
    Goeie reis , veel plezier op de pedalen en lekker genieten van de vrijheid en omgeving !
  10. Marja:
    7 september 2019
    Goeiemorgen samen. Maak er een prachtige reis van ! Geniet ! Ik ga het lezen.